Az Ikea további 70 mobil átvételi pontot létesít a Tesco üzleteinél. A brit kiskereskedelmi piacon megjelent együttműködés eredményeként az új szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az Ikea vásárlói online leadott rendeléseiket a Tesco áruházak parkolójában, az arra kijelölt helyen át tudják venni.
A mobil átvételi pontok tavaly szeptemberben már olyan városokban voltak elérhetők, mint például Cambridge, Liverpool, Dereham, Doncaster. Az új átvételi pontokat az Ikea fokozatosan vezeti be 2024 őszéig az Egyesült Királyságban.
A lakberendezési áruházban online rendelt termékeket 100 font értékhatár felett ingyenesen vehetik át a vásárlók a Tesco áruházakba telepített mobil átvételi pontokon.
Ha a rendelési érték nem éri el azt az összeget, akkor a vásárlóknak 5 font különdíjat kell a szolgáltatásért fizetniük.
Nem ez az egyetlen új szolgáltatás, amit az Ikea a közelmúltban bevezetett a brit kiskereskedelmi piacon. Ahogy az Origo megírta, nemrég elérhetővé tették használt ágymatracokat begyűjtő szolgáltatásukat Nagy-Britanniában. A begyűjtött használt cikkek anyagainak egy részét felhasználják az új matracok gyártásához.
Más piacokon is újdonságokkal jelentkezett az üzletlánc. Az Egyesült Arab Emírségekben kampányt indítottak, aminek az a lényege, hogy a vásárlók által az áruházak megközelítésére fordított időt átváltják készpénzre, amit felhasználhatnak a vásárlásuk során. S ha már áruszállítás: Sydney-ben a cég az év első felében bevezette az elektromos tuktukokkal való házhozszállítást.
Arra a kérdésre pedig, hogy az Ikea a briteknél miért a Tesco mellett döntött, az a válasz, hogy a német hátterű diszkontláncok, az Aldi és a Lidl térnyerése ellenére továbbra is a Tesco a brit kiskereskedelem legerősebb szereplője.