Elkezdte bevezetni az áruházaiban a digitális ártáblákat a Lidl Magyarország –tájékoztatta a hazai kiskereskedelmi lánc a lapot.
A Lidl Magyarország azzal magyarázta a lépést, hogy törekszik az innovációra és az esetleges hibák elkerülésére. Az utóbbiból több is volt. A llap felidézi, hogy a német diszkont kalocsai üzletében négy forinttal árazták le a tejfölt. A cég jelezte, hogy hibát követtek el a munkatársai.
Mindenesetre a digitális ártáblák a várakozások szerint lehetővé teszik az akciók és egyéb információk valós idejű módosítását.
Vagyis elméletileg így kiszűrik annak a lehetőségét, hogy a jövőben téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben. Csakhogy ez a változás egyik része, a másik, hogy az újítással egyidejűleg
megszűnik az új árak kinyomtatásának és az üzletekben való elhelyezésének folyamata.
Tehát a Lidl kivezeti a papíralapú árcímkéket. Arra hivatkozik, hogy annak összetettsége „magában rejtheti a áruházakban dolgozó munkatársak hibázásának lehetőségét".
További részletek ide kattintva olvashatók.