Harry herceg felesége, Meghan Markle a napokban jelentette be, hogy American Riviera Orchard néven új életmód márkát hoz létre, aminek már Instagram-fiókja és hivatalos honlapja is van.
Markle a sussexi herceggel való eljegyzését követően szüntette meg korábbi hasonló vállalkozását, a The Tig-et. Ez akkoriban 3 millió Instagram követőt tudhatatott a magáénak. Amióta az asszony kijelentette, hogy nem vállal több királyi feladatot, médiavállalkozásokba fogott, amelyeknek a döntő többsége a női közönségétcélozta meg.
Az új életmódmárkáról egyelőre csak kevés információ áll rendelkezésre. Az American Riviera Orchard Instagram oldalán már közzétettek egy videót - ez azóta valamiért lekerült a platformról -, amin az volt látható, hogy valaki virágokat rendezget, Sussex hercegnéje pedig kaliforniai kastélyának konyhájában Nancy Wilson 1960-as évekbeli I Wish You Love című jazzes dallamára egy fazékban kavargat valamit. A weboldalon, és a közösségi platformon most csak az életmódmárka lógója látható, és egy felhívás a csatlakozásra.
A márka nevében szereplő American Riviera minden bizonnyal a házaspár kaliforniai otthonának környékére utal, amit gyakorta illetnek ezzel a névvel. A vállalkozás márkajelzésén egy aranyszínű címer látható, rajta a "Montecito" felirattal - ez annak az előkelő városnak a neve, ahol Meghan, Harry herceg és gyermekeik élnek Santa Barbara közelében.
Annyit már tudni, hogy az American Riviera Orchard márka védjegyének bejegyzése folyamatban van, és az is kikristályosodni látszik, hogy a vállalkozás keretében háztartási cikkeket, például dekantálókat és konyharuhákat, valamint tartósított élelmiszereket, lekvárokat s dzsemmeket, valamint szakácskönyveket fognak majd árulni.
Forrás: BBC