A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
20:30VívásSouth Korea-Hungary

Olyan kereskedés érkezik Magyarországra, amely márkás ruhákat árul, nagyon jó áron

Vágólapra másolva!
A román piacon már sikeresen működő online ruházati nagykereskedelmi piactér, az Unfrosen a magyar piacra is megérkezett. Az üzlet több mint 100 ezer minőségi terméket kínál.
Vágólapra másolva!

Új ruházati nagykereskedő lép be a magyar piacra: az Unfrosen elsősorban a ruházati cikkeket forgalmazó kisebb vállalkozásoknak, butikoknak jelenthet megoldást arra, hogy hozzáférjenek népszerű, keresett márkák termékeihez. 

A vásárlók oldalán ez azt jelenti, hogy a kisebb ruházati boltok termékkínálata bővül, sokkal szélesebb palettáról, és várhatóan kedvező áron tudnak majd ruhaipari termékeket választani a vevők.

Az Unfrosen megoldása emellett segíthet csökkenteni a ruhaipari fölösleg mennyiségét, azzal, hogy korábbi kollekciókhoz biztosít nagykereskedelmi hozzáférést boltoknak, azokon keresztül pedig kedvező áron a vevőknek.

Miként a vállalat Origóhoz eljuttatott közleményében emlékeztet rá, a folyamatos túltermelés következtében az évente gyártott ruhák 40 százalékát nem adják el, így a divatipar mára a világ 4. legszennyezőbb iparágává vált. Ezzel összefüggésben az EU 2023 végén új rendeletet fogadott el, amely megtiltja az eladatlan ruházati termékek megsemmisítését. A platform megoldásával ezek a termékek mostantól az eredetinél alacsonyabb áron kerülhetnek vissza a gazdasági körforgásba, ami a kereskedőknek és a vevőknek is kedvező. A ruhaipari túltermelés problémájával az Origo is foglalkozott.

Egy ruházati kisbolt (butik) számára az új online ruházati nagykereskedelmi piactér lehetőséget jelent majd arra, hogy olyan termékeket szerezzenek be, amelyekhez korábban nem fértek hozzá – írja a magyar piacra lépés kapcsán közleményében a vállalat.

ruházat, bolt, illusztráció
A kisebb ruházati üzletek számára kínálhat kedvező árubeszerzési lehetőséget az új platform, a vásárlók a kínálat bővülésének örülhetnek (illusztráció)
Fotó: Unsplash / Artificial Photography / Unsplash / Artificial Photography

A cég egy romániai alapítású start-up, amely a divatipar számára készített B2B online platformot. A platform tehát nem közvetlenül a ruházati termékek vásárlóinak, hanem a kisebb üzletek, boltok tulajdonosainak jelenthet jó lehetőséget kínálatuk kedvező áron való bővítésére.

A platform 2023 márciusi indulása óta több mint 3,2 millió eurós forgalmat könyvelhetett el. Eladói között Európa 10 legnagyobb kiskereskedője közül 3, a világ 50 legnagyobb márkája közül pedig 5 szerepel. Eddig több mint 50 beszállító regisztrált, hogy a piactéren keresztül értékesítse árukészletét, és több mint 2000 üzlet csatlakozott Romániában, Bulgáriában és Görögországban. Közleményükből kiderül, hogy bár a magyar piacra még csak most lépnek be,

már több mint 200 hazai üzlet van az Unfrosen felhasználói között, és ez a szám a következő 12 hónapban várhatóan 500-1000 üzletre nő. 

"Jelenleg a regisztrált és jóváhagyott üzletek 85 százaléka fizikai bolttal is rendelkező eladó. A fennmaradó 15 százalék online értékesítési csatornát működtet” – mondja Șerban Buliga, az Unfrosen társalapítója a platform felhasználóiról.

A portálon az üzletek jelenleg több tucat márka több mint 100.000 termékéhez férhetnek hozzá. 

A megrendelések online adhatók le, és a termékek közvetlenül az eladók raktáraiból kerülnek az üzletekbe.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!