Modern formában, egészségtudatosabb, light verzióban tér vissza az 1980-as évek közepén a reklámjairól híres Bedeco kakaó. A magyar Bedeco kakaó gyára mára teljesen átalakult: ma már étrend-kiegészítő gyárként funkcionál, és olyan márkák gördülnek le a gyártósorairól, mint a díjnyertes Nutriversum. Ennek az együttműködésnek a segítségével tér vissza a Bedeco kakaó a boltok polcaira – áll a márka újbóli megjelenéséről kiadott sajtóközleményben.
A megjelenés és az íz a korábbi évtizedeket idézi, a termék összetétele viszont frissült. A piaci igényeknek megfelelően egy light verzióban tér vissza sokak gyerekkorának kedvenc kakaója. Ugyanakkor a Nutriversum két másik terméke is megkapja a Bedeco kakaó ízesítést, így kollagén vagy fehérjepor formájában is megjelenik az ízvilág.
Talán sokan emlékeznek még a „Már nem csak kakaó, a Bedeco!” reklámjára is. A termék akkori népszerűsége nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, hiszen vízben vagy tejben pillanatok alatt feloldódott.
Az 1990-es években a Bedeco nem tudott versenyezni a Magyarországon is megjelenő nyugati márkákkal. Többszöri koncepciófrissítés és tulajdonosváltás után 2016-ban végleg eltűnt a kakaó a boltok polcairól.
A márka eltűnése után viszont megmaradt a hatalmas gyár Zircen, és a szakemberek, akiknek minden ismerete megvolt az italpor gyártásához. A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése a gyár számára is lehetőséget jelentett a termelés folytatására.
A régen italpor gyártásra szakosodott Bedeco mára több fejlesztésen ment át, a régi gyárhoz hozzáépítve, modern gépekkel átalakítva már napi szinten akár 9 tonna por, 1500 liter folyadék, 2 millió db tabletta, 40.000 db csokoládé szelet, és napi akár fél millió darab kapszula gyártására alkalmas gyárat fejlesztettek.
Ebből a stratégiai váltásból született meg a Nutriversum is, mely 10 év alatt Magyarország egyik meghatározó étrend-kiegészítő márkájává vált. Így a Nutriversum alatt tér vissza és lesz megvásárolható az új kakaó és a többi Bedeco ízesítésű termék.
A régi márka újbóli bevezetését megelőzte egy kutatás, amely alapján a megkérdezettek 76 százaléka fogyasztotta anno a Bedeco kakaót.
Az év elején készített felmérésünkből kiderült, hogy a vásárlóink többsége ismeri a Bedeco kakaó fogalmát és 97%-uknak pozitív emlékeik voltak a termékről. Így úgy döntöttünk, hogy visszahozzuk a régmúlt kedvenc kakaóját, csak egy olyan köntösben, ami egyezik a Nutriversum egészségtudatos értékeivel
– mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.
A vállalat közleménye szerint a termékek a cég Nutriversum üzleteiben és webshopjában kaphatók.
„Mi az, amit iszol? – Bedeco.” – így szólt a híres magyar kakaó szlogenje, amely a rendszerváltás előtti időkben szinte minden gyerek és szülő számára ismerős volt. A szinte szállóigévé vált szlogenre épülő legendás reklámfilm alább tekinthető meg: