Különleges termékek érkeztek a Pepco boltjaiba - hamar el fognak fogyni

Vágólapra másolva!
A Pepco bejelentette, hogy megérkezett üzleteibe azoknak a plüssmaciknak a limitált kiadása, amelyek bevételét teljes egészében jótékonysági célokra fordítják.
Vágólapra másolva!

Igazi roham indulhat meg a magyarországi Pepco boltokban, ugyanis egy olyan termék érkezett a polcokra, amit biztos gyorsan el fognak kapkodni a vásárlók. Az üzletlánc a napokban jelentette be a közösségi oldalán, hogy megérkezett a Pepco Charity Bears vadonatúj kollekciója, amit az idei év izgalmas sporteseményei inspiráltak - vette észre a Promotions.hu.

Kétféle jótékonysági maci kapható limitált kiadásban a Pepcónál, és az ebből származó bevételt száz százalékban az Ökumenikus Segélyszervezet fogja megkapni.

„Sportolj és segíts a legújabb sportos macikkal! Hisszük, hogy együtt szebb jövőt teremthetünk a legkisebbek számára” - írta a posztjában a Pepco.

Az egyik maci mezt visel és egy focilabdát tart a kezében, amivel minden bizonnyal az Európa-bajnokságra utaltak a készítők, míg a másik, a kislány maci egy teniszlabdát szorongat, ami egyaránt szimbolizálhatja a 2024-es Australian Opent, illetve az idei nyári olimpiai játékokat, hiszen ott is szerepelt tenisz a versenyszámok között.

A magyarországi üzlethálózatot is birtokló Pepco Group még a nyár közepén jelentette be, hogy hamarabb megrendelte Kínából a karácsonyi árukészletet, hogy elkerülhessék az esetleges késéseket. Ezt a Vörös-tenger térségében uralkodó veszélyes állapotok tették szükségessé, amelyek miatt több tengeri szállítmányozással foglalkozó társaság elkerüli a világ egyik legveszélyesebb útvonalának számító kereskedelmi útvonalat, ami megzavarja az ellátási láncokat. 

Azt pedig még az év elején közölte a Pepco-csoport, hogy teljesen kivonul Ausztriából

Ahogy az Origo beszámolt róla, az osztrák piac elhagyását azzal magyarázták, hogy nem tudtak az elvárt megtérüléssel működni. A Pepco márka mögött álló, a varsói tőzsdén jegyzett vállalat 2021 szeptemberében lépett be az osztrák piacra.

Magyarországon 250 üzletet működtetnek. A vállalat még tavaly ősszel jelentette be, hogy lassítják az új boltok nyitásának folyamatát, és elsősorban a megtérülés növelésére koncentrálnak. 

Az osztrák piacról való kivonulás a cég közlése szerint nem érinti a nyugat-európai térségben tervezett bővülési ütemüket.

 

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!