Őrületes Black Friday akciót jelentett be a Lidl a legújabb akciós újságjában és a honlapján, ami csak egyetlen napig lesz érvényes.
Az üzletlánc november 21-e, csütörtökre ütemezte a hatalmas leárazásait, különféle háztartási gépeket, szerszámokat, kerti eszközöket lehet majd töredékáron megvásárolni; van olyan termék, amit szinte féláron fognak kínálni a boltokban.
A legnagyobb leárazás a Masterpro XL digitális air fryerre lesz, arra a forrólevegős fritőzre, ami hozzáadott olaj és zsír nélkül süti meg az ételeket. Mivel jelentős árengedmény lesz erre a termékre, ezért a Lidl korlátozta a vásárlását, vagyis mindenki legfeljebb 3 darabot vehet belőle.
Nagyon jó áron lesz kapható a szerszámok között például a Parkside akkus fúró-csavarozó készlet, amit ezen a napon 19.999 forint helyett 12.999-ért lehet megvenni. Erre a termékre is érvényes az, hogy vásárlónként legfeljebb 3 darab vásárolható belőle.
A Parkside Performance Prémium benzinmotoros láncfűrészt 79.999 forint helyett, 37 százalék kedvezménnyel 49.999 forintért helyezik ki a polcokra - sorolja a Promotions.hu.
Több porszívó is jó áron lesz kapható: például a Philips Power Cyclone porszívó 28.999 forintért, a Bosch 2 az 1-ben akkus porszívó 49.999 forintért, vagy a Parkside kárpittisztító 29.999 forintos áron. Utóbbira viszont nem csak egy napig lesz érvényes az akció, hanem egészen november 27-éig tart.
Ugyanez vonatkozik arra a QLED Google televízióra, amit 99.999 forintos áron hirdetett meg a Lidl. Viszont ahogy a kárpittisztítónál, úgy a tévénél is csak azok vehetik meg ezen az alacsonyabb áron, akiknek van Lidl Plus applikációjuk.
Ahogy az előző években is történt, a napokban ismét hatalmas vásárlói roham alakult ki országszerte a Lidl üzleteinél egy további akció miatt.
Ahogy az Origo beszámolt róla, az áruházlánc polcain november 14-től jelentek meg a karácsonyi játékkatalógusának termékei, köztük több slágertermékkel. A Lidlnél évek óta a karácsonyi játékok egyik legnépszerűbbje a fa játék konyha.
Még 2021-ben vette fel először a kínálatába, az azóta eltelt évek tapasztalata pedig, hogy az értékesítés első napján, már nyitás előtt tömegjelenetek alakultak ki, a vásárlók kígyózó sorokban várakoztak mind a vidéki, mind a fővárosi Lidl-üzletek előtt - ahogy az történt az idei évben is.