Minden jel szerint a spórolás és a környezetvédelemhez kapcsolódó trend lesz a meghatározó hazánkban idén, hiszen – bár az elmúlt időszak tapasztalatai nyilvánvalóvá tették, hogy a vásárlás során az elsődleges szempont még mindig az ár – egyre jelentősebb mértékben törekszünk környezettudatosan élni. A Lidl állandóan megújuló akcióival szeretné segíteni vásárlóit az elmúlt idők okozta nehéz helyzetben is, amelyet sajnos egyszerre több tényező nehezít, s teszi mindezt úgy, hogy egy pillanatra sem veszi le fókuszt a fenntarthatóságról sem.
A legtöbbünk számára az alapvető élelmiszerek beszerzésekor meglehetősen körülményes odafigyelni a költéseinkre, ugyanis mindig csak utólag jövünk rá, hogy akár ezreseket spórolhattunk volna. A Lidl azonban mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb áron kínálja termékeit, így a megváltozott igényekre válaszul hetente megújuló akciókat biztosít vásárlóinak, hogy mindenki jó áron találja meg a kedvére valót, hiszen ez napjaink elvárása. A heti akciós újságukban megtalálható akciókon felül a vásárlók további kedvezményeket is érvényesíthetnek a boltokban, amennyiben letöltik a Lidl Plus applikációt, melynek előnyeit a letöltést és egy rövid regisztrációt követően azonnal élvezhetjük, de szabadon böngészhetünk az akciós újságban és a releváns kuponok aktiválása után a lehető legjobb áron üthetjük nyélbe bevásárlásunkat is.
A könnyen kezelhető applikáció és hűségprogram egyre ismertebb a lakosság körében, annál is inkább, hiszen valójában egyesíti a törzsvásárlói-, és jutalomprogramok, valamint a fintechmegoldásoknál elterjedt költést-, illetve megtakarítást nyomon követő appok pozitív tulajdonságait, ráadásul a plasztikkártyák helyett okostelefonjainkon keresztül biztosít könnyen kezelhető, gyorsan áttekinthető lehetőséget a spórolásra. Az alkalmazás lényegében azonnali rálátást ad az áruházlánc akciós kínálatára, valamint a vásárlás idején éppen elérhető és forintosítható kedvezményekre, emellett pedig kaparós nyereménykártya formájában nem várt meglepetést kínál azoknak, akik rendszeresen vásárolnak üzleteikben. A Lidl közleményében felhívja a figyelmet arra is, hogy kifejezetten érdemes minden vásárlásnál használni a Lidl Plus applikációt, hiszen minden vásárlás után kaparós nyereménykártyában részesülünk, amivel újabb kedvezményekhez, nyereményekhez juthatunk.
Mindezeken túl a Kupon Plusnak köszönhetően ha elérjük a meghatározott költési célokat, megszerezhetjük az ajándék termékeket vagy az extra számla végi kedvezményeket is, sőt a mindennapi bevásárlást és spórolást segítendő az alkalmazásban egy kattintással elérhető a digitális nyugta: ezzel pedig folyamatosan ellenőrizhetjük, hogy mikor, mennyiért vásároltunk, sőt figyelemmel kísérhetjük azt is, hogy havi bontásban mennyit spóroltunk. Szintén unikális, hogy az alkalmazás nem csak a Lidl áruházakban használható, hanem a vállalat partnerei által biztosított ajánlatok további kedvezményeket nyújtanak a Lidl Plus felhasználók számára.
Végül, de nem utolsósorban a fenntarthatósági törekvés részeként a Lidl Magyarország piacvezető áruházláncként folyamatosan erősíti online felületeit és célja, hogy az akciós szórólapok esetében egyre több vásárló részesítse előnyben azok digitális változatát, megóvva ezáltal is a környezetünket, hiszen ezzel jelentősen csökkenhet a vállalat környezeti terhelése: csupán ezzel a kezdeményezéssel a 2023-as év során akár 3500 tonna papírtól kímélhetik meg bolygónkat.