Kékre változik a gépkocsik büntetésének csomagolása a Centrum Parkoló Rendszer Kft.-hez tarozó fővárosi kerületekben. A színváltoztatással azt szeretnék elkerülni, hogy a más körzetekben megbüntetett autósok a Centrumnál reklamáljanak - áll a társaság vasárnap kiadott közleményében.
A Centrum Parkoló Rendszer Kft-hez az I., II., VI., VII., VIII., XI. és XII. kerület tartozik. Az új csomagolásban a felszólításon és a pótdíj befizetésére szolgáló csekken kívül információs kártyát is kapnak az autósok, amelyből kiderül hova kell fordulniuk, ha szerintük indokolatlan volt a bírság.
A közlemény szerint a Centrum vezetése nemrég körlevélben figyelmeztette parkolóőreit arra, hogy a viták elkerülése, a társaság megítélésének javítása érdekében ezentúl még inkább ügyeljenek arra, hogy az autósoknak kellő idejük legyen a jegyváltásra. Az autósok ugyanis gyakran kifogásolják, hogy a pótdíjfizetési felszólítást akkor helyezik el kocsijukon, amikor éppen működőképes jegyautomatát keresnek.
A parkolóőröknek ezért legalább 3-4 perc türelmi időt kell adniuk. Emellett a fizetési felszólítás kihelyezése előtt az őrnek meg kell győződnie arról, hogy nem vált e valaki éppen jegyet, és arról is, hogy az automata működik.