Kártérítést javasolt és peren kívül egyezne meg a Tesco azokkal a szülőkkel, akiknek nyolchónapos gyermeke két éve súlyos koponya- és kulcscsonttörést szenvedett egyik Pest megyei áruházban, mert a bevásárlókocsi egyik kereke kiesett, majd felborult a benne ülő gyerekkel - olvasható a csütörtöki Magyar Nemzetben. A napilap azt írja, hogy a cég idén májusig nem válaszolt a szülők megkeresésére, ezért a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség százezer forint bírságot szabott ki a cégnek.
A Magyar Nemzet cikkében az áll, hogy a Tesco pár hete kereste meg a család jogi képviselőjét, és első lépésben előleget utalt át a szülőknek, majd további egyeztetést kezdeményezett. A napilap idézte a család ügyvédjét, aki elmondta, hogy a Tesco elismerte a vagyoni kárt és ki is fizeti azt, a nem vagyoni kárigényre pedig előleget utaltak át.
A Magyar Nemzet cikke emlékeztet, a szülők vásárláskor gyereküket a bevásárlókocsi gyerekszállításra kijelölt részébe tették, amely a pénztárnál a kisgyerekkel együtt felborult. A balesetben a kisfiú 3,5 centiméteres koponyatörést szenvedett, ráadásul a kulcscsontja is eltört. Az édesanya korábban elmondta, a hagyományos bevásárlókocsik elején fel van tüntetve, hogy gyermek szállítására alkalmasak, életkorbeli korlátozás pedig nincs megjelölve, így rendeltetésszerűen használták a kocsit - idézte a napilap.