A Fidesz a "Magyarország jobban teljesít" című felirattal kezdte meg teleszórni az országot a választási plakátjaival. A 800 millió forintért kialakított arculatot és szlogent eddig a kormány használta, de most ingyen átadták a Fidesznek - írta az Index.
A "Magyarország jobban teljesít" szlogen tavaly márciustól novemberig futott többek közt tévé- és rádióreklámokban, a nyomtatott és elektronikus sajtóban, valamint köztereket - szinte nincs olyan magyar, aki nem találkozott az arculattal.
A dizájnt a kormány rendelte meg, a Miniszterelnökség közbeszerzési eljárásban választotta ki a Lounge Design Kft.-t, amely a kreatív anyagokat tervezte és gyártotta. Az Inter Media Group pedig a mediatervezést és vásárlást végezte.
Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter tavaly egy parlamenti kérdésre válaszolva árulta el, hogy 792 milió forint volt a kampány teljes költségvetése.
Az Index megkereste Gyürk Andrást, a Fidesz kampányfőnökét, aki azt mondta, hogy a Fidesz azért használja a szlogent és a fellendülést jelképező dizájnelemeket, mert engedély kapott rá. Gyürk azt is mondta, megkérték a Miniszterelnökséget, hogy ingyen adja át használatra a kampány elemeit, és a kormány megadta az engedélyt.