A 49 fős mezőnyben a Spirit saját médiafelületek fejlesztésével nyert díjakat a Tourism Social Media Awards-on Facebook csatorna megjelenés és Social branding kategóriában is.
A Spirit Hotel szinte a kezdetektől jelen van a legnagyobb közösségi oldalon, az ötcsillagos szállodák körében
az év legjobb Facebook-oldalai között van a sárvári hotelé is.
A hotel ügyvezető igazgatója elmondta, nem ők pályáztak a díjra, hanem mérhető, objektív adatok alapján kapták az elismerést; szempont volt az oldal látogatottság, a lájkok mennyisége, a követők száma, ezek alapján rangsorolták a szállodák Facebook oldalait.
"Talán az egyik legnagyobb Facebook olvasótábor a miénk. Ez annak is köszönhető, hogy a szállodák közül inkább az ötcsillagos szállodákat követik, ezeknek van kialakult rajongótáboruk. Nyilván nem lesz mindenkiből vendég, van olyan, akit csak érdekel, vagy rajong érte, vagy szeretne ide eljönni, vagy csak tetszik neki. De az ötcsillagos szállodák közül úgy tűnik, hogy a Spirit Hotelnek van az egyik legnagyobb rajongótábora. A kezdetektől - 2008-ban nyílt a hotel – jelen vagyunk a közösségi médiában."- mondta Kaisinger András, a Spirit Hotel ügyvezető igazgatója.
Továbbra is fontos szerepet kap a klasszikus, hagyományos marketing és pr eszközök használata a kampánytervezésénél, de szálloda vezetése szerint a jövő útja mindenképpen az, hogy a Spirit Hotel ne csak akkor jelenjen meg a fogyasztóképes célcsoportok életében, amikor éppen utazást vagy kikapcsolódást terveznek. Ehhez pedig
folyamatos tartalomszolgáltatásra van szükség.
Ennek kulcsa a vezetés szerint a minőségi és könnyen elérhető tartalom, ami ugyan köthető a szálloda értékeihez, szolgáltatásaihoz és hangulatához, de mégsem kíván egyből eladni semmit. Ennél sokkal fontosabb, hogy folyamatos érdeklődést tartson fenn a márkával kapcsolatban azoknál, akik potenciálisan a szálloda vendégei lehetnek. Így
sokkal erősebb kötődés alakul ki a márka és a vendégek között,
ráadásul a folyamatos érdeklődés fenntartása egyszerűbbé teszi a marketing üzenetek eljuttatását is.
Két blogot indítottunk el a tavalyi évben, ahol nem saját ajánlatainkat és sales-szagú üzeneteket helyeztünk el, hanem tartalomgyártás folyik speciális területeken; egészséges táplálkozásról, adott szezonokban milyen felkészült javaslunk, szakértők szólalnak meg például az egészséges és szép bőr témakörében, de beszélünk a stresszkezelés vagy a mozgás fontosságáról, és további különböző, de mind az egészség témaköréhez kapcsolódó altémákról is.
- árulta el Kaisinger András, a Spirit Hotel ügyvezető igazgatója, mit is jelent az újszerű integrált social média kampányirány a szállodai kommunikációban, ez volt ugyanis annak a pályázatnak a címe, amivel a Spirit, a Social Branding alkategóriában díjat nyert.
Egy integrált social media hálózat működtetése és tartalmakkal történő feltöltése nem egyszerű feladat.
Szinte olyan, mintha egy újságírói szerkesztőség működne a szállodán belül.
De ez szükséges ahhoz, hogy olyan friss, érdekes és a márka számára fontos tartalmak készülhessenek, amelyek megragadják az érdeklődőket.
A tudatos Facebook jelenlét manapság elengedhetetlen, de természetesen nem csak a Facebookra korlátozódik a jelenlétünk, hanem a többi social media felületre is.
Úgy gondolom, jelentősen hozzájárult mindez ahhoz, hogy a vendégéjszakáinknak csaknem fele a hazai piacról generálódik, nyilván ez megmutatkozik az eredményeinkben is. Általában a prémium kategóriát kereső vendégek látogatnak bennünket, nagyon magas a törzsvendégarányuk."- mondta az ügyvezető igazgató.
Az ezen a területen végzett közel egy évnyi munka kifizetődő volt a számok tükrében. A szálloda számára nagyszerű dolog, hogy ezt a teljesítményt most a szakma is elismerte.
A Spirit névadása a négy őselemből született; föld, tűz, víz, levegő, mely szintéziséből megszületik a lélek. Ez áthatja az egész szállodát, de a munkatársaink hozzáállásában is ez a szemlélet tükröződik.
Nagyon komoly megtiszteltetés, hogy vezethetem ezt a csapatot, hiszen egy folyamatosan megújulni képes, mindig újat tanulni akaró szakembergárdával dolgozhatom együtt, és egy folyamatos szakmai műhelymunka folyik amellett, hogy törekszünk vendégeink igényeinek maximális kielégítésére. - tette hozzá Kaisinger András.
A Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációs ügynöksége a PLANB Magyarország Kft.