A Magyar Idők pénteki számában arról írt, hogy a két cég megtévesztette a NAV-ot azzal, hogy lényegesen kevesebb hirdetési felületet vallott be annál, mint amennyit valójával a Jobbik rendelkezésére bocsátottak.
Az adóhivatal részleteket a nyomozás érdekeire való hivatkozással nem közölt, csak annyit erősített meg, hogy
egy reklámpiaci gazdálkodó ellen folytat büntetőeljárást közérdekű bejelentés alapján.
Hollik István, a KDNP országgyűlési képviselője sajtótájékoztatóján a témával kapcsolatban arról beszélt, hogy milliárdos méreteket ölthet a "Jobbik-Simicska korrupció". Szerinte a Jobbik "összevissza beszél" a plakátok számáról és arról, hogy mennyi ideig bérelte a felületeket.
A Jobbik szerint a piaci szokásoknak megfelelő szerződést kötöttek, ami azt jelentené, hogy három hónapra ennyi plakáthely értéke mintegy 2,5 milliárd forint - mondta a kereszténydemokrata képviselő. Szerinte a Jobbik tavalyi költségvetési támogatása viszont 476 millió forint volt, a mostani kampány értéke pedig az ötszöröse ennek.