A tájékoztatás szerint ismeretlen személyek a UPC ügyfeleit megkeresve felajánlják az előfizetett szolgáltatás átvállalását azért, hogy terhet vegyenek le a vállukról.
Ezt azonban azért teszik, hogy hozzájussanak az ügyfelek személyes adataihoz, valamint még az átírási kérelem elbírálásának befejezése előtt eltulajdoníthassák a szolgáltatást biztosító berendezéseket
- hívta fel a figyelmet a UPC.
A társaság arra kéri előfizetőit, minden esetben az ügyfélszolgálattal egyeztessenek, ha előfizetésüket más nevére szándékoznak átíratni, hogy az esetleges visszaélések és anyagi károk megelőzhetők legyenek. A UPC Magyarország a benyújtott átírási kérelmek során felmerült díjakat kizárólag az átvállalóra terheli.
A szolgáltató sem készpénzben, sem elektronikus úton nem kér be díjakat, a berendezések mozgatása pedig csak az átírási kérelem sikeres elbírálása után, a társaság által történik meg
- hangsúlyozták.
A UPC arra kéri ügyfeleit, ha hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.