Sándor Szandra egy pillanatra sem pihen. Az amerikai piac igényeire készült, 22 vadonatúj termékből álló High Summer kollekció után megérkezett a Nanushka Pre-Fall 2019 kollekció is, mely júniustól minden vásárló számára elérhetővé vált online és a boltokban is.
Sándor Szandra ezúttal is hű volt önmagához.
A Nanushka filozófiája a nomád szellemiségben gyökerezik, ami a magyar történelemnek is szerves része. A természetközeli, vándorló életmód alkotta látásmód mellé kulturális referenciák sokasága társul, ez a látásmód köszön vissza a legújabb kollekcióban is.
A laza, hosszított fazonok, a ballon ujjak és a koptatott pamut anyagok felpezsdítik a hagyományos formákat, míg a szarongok és gyűrt részletek kiemelik a nőies vonalakat. A kényelmes, kötött darabok anyagában visszaköszön a tradicionalitás, amely a meglepő részletektől lesz igazán friss. Jó példa erre a rojtos szegélyekkel megújult klasszikus szövetkabát.
A 70-es évek ihlette anyagok, szabások és formavilág egyértelműen visszaköszön a ruhákon. Bársony, vegán bőr, és kifogástalan szabásvonalak tükrözik a korszak bútoraira jellemző egyszerű, de kényelmes kárpitok világát.
A Nanushka megragadta a divattörténelem egyik feledhetetlen korszakát, és földszínekkel, valamint a 90-es évekre jellemző stílusjegyekkel tette modern, kortárs viseletté.
A puha, ugyanakkor elegáns vegán bőr szinte simogatja a testet, közben pedig az intuitív érzékek megéléséhez nyit új dimenziókat. A bútorok formavilágát és textúráját megidéző gyantából készült részletek a faragott tárgyak időtlenségét szimbolizálják. A kollekció egyik újdonsága a puha vegán bőrből készült Tao övtáska, amely a sorbet pink, fekete és a kígyóbőr árnyalatoktól lesz igazán egyedi.
A sportosabb darabokat a 70-es évek szabadidős viselete ihlette. A gyapjú szettek, a modern sportszandálok, és a terry vásznak a korszakra vonatkozó fontos utalások - erős nosztalgia újragondolva. A minimalista stílushoz és nőies sziluettekhez visszafogott, sötét földszíneket és szürkés pasztellárnyalatokat társítottak, amelyeket kígyóbőrmintás és sorbet pink részletekkel egészítettek ki. Ezek adják a Nanushka jellemző stílusjegyeit, amelyekben a finoman újragondolt klasszikus darabok kapnak hangsúlyt.
A Nanushka márka 2006-os indulása óta a legmeghatározóbb magyar divatcéggé nőtte ki magát. A GB & Partners 2016-os tőkebefektetését követően a Társaság egy gyors növekedésnek indult, amit mi sem mutat jobban, mint az, hogy a Táraság a 2017-ben elért 766 millió forint árbevételét 2018-ra sikerült megháromszoroznia, amely növekedési ütem 2019-ben is várhatóan folytatódni fog. A márka ismertségét növelendő, a Társaság fontolgatja tengeren túli kiskereskedelmi üzletek nyitását is a közeljövőben.