Hosszú évek kemény munkájának a gyümölcse, hogy már nem pusztán a teljes lakosság, hanem a 18-59 és a 18-49 éves korosztályban is rendre nagyobb nézettséget tudunk felmutatni, mint a legnagyobb rivális, az RTL Híradó - mondta Szalai Vivien a Figyelőnek. A TV2 hírigazgatója azt is mondta, hogy kiegyensúlyozottságra törekszik, és nincsen szó arról, hogy irányt szeretne váltani a televízió.
Mi azt valljuk, hogy a néző dönt, és a számok azt mutatják, hogy őket a műsor érdekli, és nem az, amit mások írnak rólunk.
Szalai Vivien elmondta, hogy a koronavírus-járványból megerősödve került ki a TV2.
Személy szerint pedig harcos alkat vagyok, valószínűleg ez is egyfajta erőforrást és kapacitást jelent ahhoz, hogy álljuk a sarat. Azt szoktam mondani: én sosem veszítek. Vagy nyerek, vagy tanulok.
A koronavírus tavasszal teljesen átalakította az életünket. Számos rutinszerű napi folyamatot kellett megváltoztatnunk.
Szalai Vivien azt is elmondta, hogy túl azon, hogy a munkatársakat szeparálták az előírások alapján, készültek arra is, mi lesz egy fertőzéses helyzet esetén.
Mikor kiderült, hogy időjárás-jelentőnk, Barta Sylvia igazoltan fertőzött lett, akkor mindenkit teszteltünk, aki bármilyen kapcsolatba kerülhetett, de azokat a munkatársakat is, akik csak közvetetten találkozhattak vele. Közben a műsorkészítő csapatot védőfelszereléssel láttuk el, s akiket lehetett, home office-ba küldtünk
- mondta.
A stábok és a riporterek a lehető legkevesebbet jártak forgatni - mondta a hírigazgató. Reméljük, ez a szituáció már nem tér vissza, de ha igen, akkor már gyakorlottan állunk hozzá – tette hozzá.
A TV2 hírigazgatója arról is beszélt, hogy az RTL reggeli műsora nézettségben meg sem közelíti a Mokkát, amely a piacvezető reggeli műsor. A Mokka sikerének a titka, hogy sok az élő, külső helyszínről történő bejelentkezés, ez színesíti és érdekesebbé teszi a műsort – tette hozzá Szalai Vivien.