A budapesti Fidesz a Facebook-oldalán azt írta: a Budapesti Közlekedési Központ (BKK)
egy nem közlekedő járatra értékesített jegyet, amivel közel 15 millió forinttal károsította meg az utasait,
és a "fülük botját sem mozdították" addig, amíg a Közlekedő Tömeg Egyesület fel nem hívta erre a figyelmet.
Nem elég, hogy mikor kiderült az ügy,
hazug módon műszaki hibára hivatkoztak,
de most kiderült, igenis tudtak a problémáról, sőt direkt nem foglalkoztak vele, mert nem volt "heves anyázás" - írták a bejegyzésben.
A fővárosi Fidesz megengedhetetlennek, Budapesthez méltatlannak nevezte ezt a "cinizmust", "az utasok ilyen szintű lenézését", a közfeladat ellátásának "félvállról vételét".
A BKK szombati közleménye szerint módosították a jegyautomaták szoftverét, így azokból már nem vásárolható jegy a 100E repülőtéri buszra. Mint akkor írták, a 100E közlekedésének leállásáról tavasszal tájékoztatták az utasokat, de mivel a leállást rövid időre tervezték, továbbra is lehetett elővételben jegyet váltani a járatra.
A fővárosi kormányhivatal eljárást indított az ügyben a BKK-val szemben.