Egyik olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy tegnap este szembejött vele Youtube-on Gyurcsányné legújabb kampányfilmje, amin az S&D logója szerepel. A képernyőmentéséből kiderül, hogy a kampányanyag hirdetésként fut a legnépszerűbb videómegosztón. A baloldali politikus azt mutatja be a fizetett videójában, hogy mit ért el kevesebb mint két év alatt az Európai Parlamentben.
Mindenképpen érdekes, hogy a hirdetés a dobrevklara.hu-ra, azaz Gyurcsányné honlapjára irányít, azonban ott "a hamarosan..." felirat jelenik meg. Fizetett hirdetésként futó film, készülő weboldal -
ez is azt jelzi, hogy Gyurcsány Ferenc felesége a belföldre irányuló kampányához ismét komoly segítséget kap Brüsszelből.
Elsőként számoltunk be róla, hogy Gyurcsányné hétfő óta az S&D támogatásából hirdeti Facebookon az elmúlt két évét összefoglaló kampányanyagot, amit egyébként szintén az S&D finanszírozott. Mint ismert, a Demokratikus Koalíció európai pártcsaládja tavaly november és december között több mint 26 millió forintot fizetett ki Gyurcsány Ferenc feleségére. Nagyon úgy néz ki, hogy ezúttal is egy komolyabb, külföldről megtámogatott online kampánnyal kell számolni.
Szerdai cikkünkben végigvettük, Brüsszel miért költ sokat egy magyar uniós képviselő miatt. A baloldali politikus az utóbbi időben kirobbant botrányai miatt - elsősorban a maszk nélküli országjáró turnéja - komoly hitelességi problémákkal küzd. Éppen ezért a brüsszeli bürokrácia mindent elkövet annak érdekében, hogy a nevetségessé vált Gyurcsánynét újra egy komoly, felelősségteljes európai politikusnak mutassa. Ennek oka egyszerű: ilyen pozícióból eredményesebben tudja támadni a keleti vakcinákat, és most már az AstraZenecát is.