A LEGO, a világ egyik leghíresebb játékkészítője úgy döntött, követi a Disney példáját, és beáll az LMBTQ-gyermekek felé irányuló propagandájába, ezért június elsején piacra dobta az első ilyen témájú játékát - áll a petícióban.
A CitizenGo oldalán azt írják, hogy egyre több multinacionális vállalat vesz részt ennek a veszélyes ideológiának a terjesztésében. A kezdeményezők úgy vélik, hogy ezek a LEGO-figurák a szivárvány különböző színeit viselik, ezáltal reklámozzák a homoszexuális közösséget.
A világoskék, fehér és rózsaszín a transzneműeket, a barna és a fekete pedig a különböző rasszokat képviselik. A lila bábu a tervező szerint egy drag queen, ezzel szeretne tisztelegni előttük. A babák nem nélküliek, hogy kifejezzék az „egyéniséget, mégis kétértelműek" maradjanak.
A petícióban arra is felhívják a figyelmet, hogy a szetthez tartozik egy szivárványos háttér is, melyben minden babához tartozó szín megjelenik, ezáltal is erősítve az LMBTQ-üzenetet.
A gyermekek nemi identitása 20 éves kor körül szilárdul meg. Addig a szülő és a környezet feladata, hogy megerősítse bennük a biológiai nemük szerinti identitást.
A hasonló játékok által képviselt ideológia azonban elbizonytalanítja, szorongóvá teszik őket
- fogalmaznak. Hozzáteszik: ezért arra kérik a LEGO igazgatóját, Niels Christiansent, hogy vonja vissza a júniusban piacra dobott LMBTQ-terméket. A kezdeményezők arra szólítanak fel, hogy bojkottálni kell a LEGO termékeket, amíg az LMBTQ-LEGO a piacon marad.
Ne vásároljunk LEGO-t gyermekeinknek, unokáinknak, amíg a LEGO le nem állítja ezt a propagandát! Csak így gyakorolhatunk igazán nyomást a vállalatra
- írják.
Az LMBTQ-lobbi stratégiája, hogy a gyerekek „átprogramozására" különös figyelmet fordítanak, igyekeznek a valóság torz ábrázolásával fogékonnyá tenni őket a természetestől eltérő életmódra. A játékok által könnyen megszeretik, elsajátítják ezt a világot, amelyben nincs anya és apa, nincs fiú és lány, csak egy határok nélküli massza, ahol mindenki lehet minden, és még az se.
A gyermeki léleknek kapaszkodókra, biztonságos állandóságra van szüksége. Ezek a játékok, ez az ideológia éppen ezt veszi el tőlük.
A petícióval azt is szeretnék hangsúlyozni, hogy sokan vannak, akik LEGO termékeken nőttek fel. Remek készségfejlesztő, fantáziadús terméknek tartják a LEGO-t, egészen addig, amíg nem erőltetik bele a felnőtt világ problémáit.
Azt hiszem, a profitnöveléshez nem szükséges elvtelenül beállni mindenféle divatos őrületbe. Meg kell állítanunk ezt a rohamléptekkel haladó ideológiát, hogy a gyermekeink biztonságos környezetben nőhessenek fel és ép társadalmat alkossanak
- írják a petícióban.