A fotókiállítást a London Fashion Week (londoni divathét) keretén belül tartották. A rendezvényen bemutatták Esther Theaker, Vic Lentaigne, Chloé Le Drezen, illetve a Zac Bayly-Scandebergs duó fotóit.
A témában kapcsolatosan nyilatkozott Sándor Szandra, a Nanushka alapítója, aki egyben a magyar divatmárka kreatív igazgatója is. Sándor Szandra elmondta, hogy
a Nanushkát mindig is vonzotta és inspirálta a feltörekvő művészek energiája és egyedi kreativitása.
A magyar divatmárka alapítója nagyon izgatott volt az esemény miatt, értékelése alapján „a londoni divathét részét képező, A View by Nanushka című fotókiállítás egy komoly ugródeszkát jelent a feltörekvő tehetségek számára, azáltal, hogy a brit főváros közönsége elé tárja ezeket a gyönyörű alkotásokat".
Sándor Szandra hozzáfűzte: „Nagyon szeretnének a vendégeiknek egy olyan teret adni, ahol autentikus módon fedezhetik fel a művészetet és foglalkozhatnak vele. A legfontosabb termékeink egy életstílust ölelnek fel, a boltban ezek mellett fontos szerepük van az antik műtárgyaknak is".
A szeptember 17-i nyitórendezvényen az alábbi vendégek vettek részt:
Poppy Ajudha, Leila Farzad, Joe Sweeney, Raven Smith, Bryanboy, Susie Lau, Otamere Guobadia, Emmanuel Lawal, Dechlan Chan, Yu Masui, Andrew Georgiades és Jude Taylor
– áll a londoni divathét közleményében.
A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, amely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka 2016-ot még 335 millió forintos árbevétellel zárta, idén ez az összeg már a 6 milliárdot is meghaladta, a viszonteladók száma pedig ebben az időszakban 60-ról 200-ra növekedett. A cég 2018 májusa óta nyereségesen működik.