A magyar márka a 2020-as világszintű korlátozások és annak hatásai ellenére is nagy mértékű növekedést ért el, mellyel a rangos 157. helyezést érte el az idei listán.
"Páratlan teljesítménynek számít, hogy továbbra is listavezető helyen szerepelhetünk az európai divatmárkák között. Jól tükrözi azt, hogy a Nanushka márka értékei kiemelkedően jól rezonálnak vásárlóinkkal a dinamikusan változó társadalmi helyzetekben is, hiszen egy majdnem 40%-ot zuhanó piacon is növekedni tudtunk. Az is nagy szó, hogy a Vanguards csoport nemzetközi divatipari szakemberekből álló csapata már másfél évvel megalakulását követően ilyen kiváló eredményeket tud felmutatni." -
mondta a lista kapcsán Baldaszti Péter, a Nanushka International Zrt. igazgatóságának elnöke és a Vanguards csoport társalapítója.
A Statista kutató cég által összeállított "FT 1000 - Europe's Fastest Growing Companies 2021" lista rangsorolja azokat az európai vállalatokat, amelyek 2017 és 2020 között a legmagasabb éves összesített bevételnövekedési rátát érték el.
A verseny idén is kiélezett volt, a rangsorra kerüléshez minimum 36,5 százalékos növekedési rátára volt szükség ebben az évben, ami már valamivel magasabb, mint a tavalyi 35,5 százalék - utalva a koronavírus által okozott gazdasági visszarendeződésre.
"Nagyon büszkék vagyunk portfóliótársaságunkra, hiszen már harmadik alkalommal szerepel egy olyan listán, amely méltó módon rangsorolja a társaságokat gazdasági eredményeik alapján, nemzetközi viszonylatban. Ez pedig nem csak a Nanushka és az alapkezelő együttműködésének teljesítményét tükrözi, de azt is megmutatja, hogy a kifejezetten ambiciózus víziók is valósággá tudnak válni"
- tette hozzá Gubicza Ágoston, a Vanguards csoport társalapítója és a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. társtulajdonosa.