A Keleti pályaudvaron a metróaluljáró felől közvetlenül megközelíthető
új utascentrumban teljeskörű az utazással kapcsolatos ügyintézés, a jegy- és bérletvásárlás, belföldre és nemzetközi viszonylatban, egyéni vagy csoportos utazásokhoz.
Emellett az ügyfélszolgálat az észrevételeket és a visszatérítéseket is egy helyen dolgozza fel. A pályaudvaron vagy az oda érkező vonaton elveszett tárgyakat is itt kezelik.
Az új utascentrumban 11 pénztár van, közülük az egyik akadálymentesített.
A vágánycsarnokba vezető, felújított főlépcső két oldalán két mozgólépcső, továbbá két új lift üzemel.
Az utazók számára 111 különböző méretű rekeszből, szekrényből álló csomagmegőrzőt helyeztek el az utascentrumban.
A 15 új jegykiadó automatával pedig már összesen 26 üzemel a Keletiben.
Az új utascentrum május 1-jétől a hét minden napján 4 óra 30 perc és 0 óra 30 perc között várja az utasokat.
A fejlesztés nyomán a MÁV-START első teljesen komplex utaskiszolgáló tere jött létre az évi több mint 12 millió utazást lebonyolító Keleti pályaudvaron
- közölte a vasúttársaság.