A lap egyik olvasójának fényképén sűrű füst látható a gép lezuhanása után. A repülő egy T–28 Trojan amerikai, dugattyús motoros katonai kiképző, felderítő és könnyű földi támogató repülőgép, melyet a North American Aviation gyártott 1950–1957 között.
A kiképző-gyakorló feladatkör mellett a vietnámi háborúban a gerillaellenes hadműveletekben mint felderítő és földi támogató gépet is bevetették. 1950-től gyártották, sorozatgyártást 1957-ben szüntették be, addig összesen 1948 darabot készítettek belőle. A lezuhant gép Rózsavölgyi Vilmosnak, a szegedi repülés emblematikus alakjának a tulajdona – írja a portál.
A lap azt írta: a repülőgép
nagyjából kétszáz-háromszáz méterre zuhant le a parkoló autóktól.
Emellett két mentőhelikopter, valamint két városból tűzoltók érkeztek a katasztrófa helyszínére.
A Magyar Nemzet szerint arról egyelőre nincsenek információk, hogy pontosan miért zuhant le a repülőgép és vannak-e sérültjei a katasztrófának.
A feol.hu megkeresésére Szabó-Bisztricz Anett, a Fejér Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője elmondta, bemutatórepülés közben zuhant le a fehérvári repülőnapon vasárnap délután egy sportrepülő.
A lap szerint a helyszínen lévők csak annyit láttak, hogy a Trojan típusú repülőgép forduló közben megbillent, elveszítette sebességét és lezuhant.
Ketten ültek a repülőgépben, esélyük sem maradt a túlélésre, hiszen a gép felrobbant, a benne ülők elégtek.
A Trojan egy család autója mellette csapódott be, egy gyerek és két felnőtt megsérült, és érthetően sokkot kapott az események hatására. A helyszínre érkezett mentők és rendőrök és honvédség segítségével dolgoznak a helyszínen, biztosítják azt. A nézőktől nyugalmat kértek a rendezők, a légiparádé természetesen nem folytatódott.
Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője arról tájékoztatta az MTI-t, hogy a balesetben ketten a helyszínen életüket vesztették, valamint négyen égési sérüléseket szenvedtek.
A Délmagyar cikke szerint szerint a tragédiában Rózsavölgyi Vilmos és fia, Árpád vesztették életüket.