I. Networking Klub - Fókusz: "Web-IPTV-mobil hirdetési csatornák jövője" - 2008. június 2.

Vágólapra másolva!
A Mobilitás és Multimédia Klaszter 2008. június 17-én rendezi meg első Networking Klubját, amelynek célja egyrészt a klaszteren belüli network-ösödés, másrészt a klaszter tagok kutatás-fejlesztési és innovációs tevékenységének támogatása a piaci/felhasználói oldal várható igényeinek feltárásán, bemutatásán keresztül. Az első Networking Klubon Novák Péter, a Kirowski ügyvezetője osztja meg meglátásait a web, IPTV és mobil alapú hirdetési megoldások várható piaci beérésével kapcsolatban.
Vágólapra másolva!

Az első Networking Klub témáját a klaszter tagok egy jelentős részének érintettsége indukálta, ugyanis a klaszteren belül feltárt K+F+I projekt-kezdeményezések egy része új hirdetési megoldások kifejlesztésére fókuszál. Az internetes tartalomszolgáltatás világában a szolgáltatók üzleti modellje jellemzően a hirdetési lehetőségek kihasználásának irányába tolódik el, így a Networking Klub keretében azt vizsgáljuk meg, hogy várhatóan milyen időtávon belül érhetnek be a klaszterben feltárt új hirdetési megoldások.

A Networking Klub keretében - interaktív módon - várhatóan az alábbi területek kerülnek megvizsgálásra hirdetői és fejlesztői szemszögből:

  1. Milyen nézettség mérési technológiákra lenne szükség az egyes hirdetési csatornákon?
  2. Mit is kellene mérni?
  3. Hogyan lesz a mobilból média felület, avagy ki fogja uralni mobilképernyőt?
  4. Mikorra érhet be az IPTV, mobilTV piac hirdetői szemszögből?

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!