A művészcsoport 82 aktivistája mintegy 600 köztéri plakátot cserélt ki sajátjára, hogy rávilágítsanak arra, milyen összefüggések vannak a fogyasztás, a reklám és a környezetszennyező vállalatok magatartása között.
Úgy vélik, a nagyvállalatok és a politikusok összejátszanak, és a klímaváltozást nem is veszik komolyan. Az Air France plakátja egy stewardest ábrázol, aki azt súgja: „Megakadályozni a klímaváltozást? Természetesen nem. Hiszen mi egy légitársaság vagyunk.
Továbbra is megkenjük a politikusokat, hogy a környezetszennyezést folytathassuk.
Egy Volkswagen plakát a közelmúlt károsanyag-kibocsátással kapcsolatos manipulációs botrányra utal. Első látszatra a német vállalat saját hirdetésének tűnik, de a felirat árulkodó: „Sajnáljuk, hogy lebuktunk.”, vagy egy másik: „Közlekedj zöldebben. Vagy legalább színleld azt!”
Joe Elan, a megmozdulás egyik kezdeményezője úgy véli, hogy miközben ezek a vállalatok a klímakonferenciát támogatják – úgy, mint például az egyik legnagyobb környezetszennyező nagyvállalat, az Air France –, valójában ő maguk is a probléma egyik forrásának tekinthetők. Képesek lennének rá, hogy segítsenek, de nem tesznek semmilyen valódi, komoly lépést.