Arról a szerzeményről van szó, amellyel az egypetéjű ikerlányok az ITV által indított The Rivals című zenei tehetségkutató műsorban indultak, és amelyet állítólag az anyjuk írt néhány perccel a meghallgatás előtt. Már a legelején kiestek a versenyből, de a két lány nem adta fel a küzdelmet: Jelentkeztek a szintén Nagy-Britanniában készült Model Behaviour című valóságshow-ba is - ahova végül be sem válogatták őket.
A vak szerencse - és a Multiply Records elnevezésű lemezkiadó cég munkatársainak üzleti érzéke - azonban nem hagyta cserben a lányokat: szerződést ajánlottak a hosszú combú, darázsderekú ikerpárnak, ők pedig aláírták azt. Ennek köszönhetően készülhetett el a legújabb tinilány-formáció első, alacsony költségvetésű videóklipje, amelynek a jelek szerint sikerült behoznia a két forrónadrág és kivágott top árát.
A lányoknak fejenként 200 ezer font ütötte a markát a dal forgalmazásából származó bevételekből, míg a mama további 100 ezret vehetett fel szerzői jogdíj címén. A The Cheeky Song - Touch My Bum a brit slágerlisták második helyéig jutott tavaly decemberben.
A fent említett tehetségkutató verseny győztese, a Girls Aloud szintén az idő tájt került az angol sikerlisták élére a Sound Of The Underground című dallal, amely nyilvánvalóan ennek a csapatnak is jelentős anyagi elimerést hozott. Azzal a különbséggel, hogy nekik le kellett mondaniuk a szerzői jogdíjról, mivel - Gabrielával és Monicával ellentétben - az ő karrierjüket már a kezdetekkor sem az édesanyjuk, hanem a Polydor lemezkiadó társaság egyengette.