Ha az illetékes amerikai hivatalok elfogadják a kérelmét, akkor a művésznő rajongói - és persze bárki más is - Christina nevű zsírkrétát, tollaslabda-készletet, hifit, dezodort, gyurmát és számos más terméket vehetnek majd.
"Hihetetlen összeget lehet keresni ezzel, ezért kár lenne, ha Christina nem használná ki a helyzetet, és nem gyártatna saját termékeket. Jó üzleti érzéke van, és az ötletek nagy részével ő maga állt elő" - nyilatkozta az énekesnő egy barátja a Teenhollywoodnak.
Az énekesnő júliusban a Skechers cipőgyár termékeihez adta nevét és, testét és arcát: a képeken erotikus pózokban volt látható, megszeppent - ám komoly dekoltázst felvillantó - iskolás kislányként, vadóc dominaként és buja ápolónőként.
Szeptember elején az üzletasszonyként is kiváló előadó már lepaktált a Mercedesszel: az autógyár választottja lett, hogy ő adja az új modell reklámkampányának zenéjét. A cég ezzel voltaképp az Audit és a Volkswagent követte, ugyanis a két rivális már korábban is zenével együtt népszerűsítette autóit. Ez a marketingstratégia része is egyben, ugyanis így az emberek - az előadó mellett - akkor is a reklámozott termékre gondolnak, ha a dalt egy rádióban hallják.
Christina július elején 28 fellépést mondott le arra hivatkozva, hogy a koncertek visszafordíthatatlanul károsítanák a hangját - majd rövidre rá bevallotta, hogy füllentett. "Azért töröltem, mert rossz volt az időzítés. Nem akartam rosszul csinálni, és úgy tűnt, hogy az egész koncert nem más, mint a Stripped műsorom újratálalása. Inkább várok, amíg elkészül az új anyag és a rajongók számára is élvezhetőbb, jobb műsort tudok produkálni" - tisztázta később. Honlapján továbbra sincs nyoma koncerteknek - úgy tűnik, a pénzcsinálásnak más, kevésbé fárasztó módjai is vannak.