Fischer András közös megegyezéssel távozott a társaságtól, a Kreatív Online információi szerint. A hírek szerint a kezdetek óta a rádiónál dolgozó vezető több szakmai kérdésben nem értett egyet Mark A. Hope-pal, aki szeptember 24-től a Danubius Rádió ügyvezető alelnöke. A rádiótól november 12-én távozott Toperczer Attila kereskedelmi igazgató, és felmondott Horváth Réka marketingigazgató és Schatz Péter promóciós igazgató. Toperczer Attila távozását azzal indokolta, hogy nem tudott azonosulni a Mark A. Hope elképzeléseivel és nézeteivel.
A Danubius Rádió hivatalos közleményt még nem adott ki az igazgatók távozásáról, érdeklődésünkre kitérő választ kaptunk.
A Danubius a leghallgatottabb rádióadó Magyarországon. Az országos adók júniusi hallgatottságáról készült felmérés szerint a tizenöt évnél idősebb magyarok majdnem 93 százaléka hallgatott valamilyen rádiót, egy júliusi HVG-közlés szerint. Negyven százalékuk a közszolgálati adók műsoraira, 74 százalékuk pedig a kereskedelmi rádiók programjára kíváncsi, legalábbis ez derült ki a Szonda Ipsos és a Gfk Hungária közös felméréséből.
A majdnem nyolcmillió hallgatóból 3,6 millió ember a Danubius rádió műsorát választja, a második helyezett Sláger rádió a hallgatók megoszlását tekintve két százalékponttal marad el ettől az eredménytől. A Magyar Rádió Kossuth adója a hallgatók majdnem egyharmadához, 2,6 millió emberhez ér el, ezzel a teljes piac 16 százalékát mondhatja magáénak.