Április 9-én rajtol a Destiny's Child világ körüli turnéja, a "Destiny Fulfilled... And Lovin' It" című koncertsorozat, az első helyszín pedig Hirosima - írja a dotmusic. A turné menetrendje összeállt, és további érdekesség ezzel kapcsolatban, hogy a McDonald's közleményben tudtatta a sajtóval és a rajongókkal, hogy támogatja a Beyoncé Knowles, Kelly Rowland és Michelle Williams alkotta hölgytriót, akik ennek fejében szívesen reklámozzák a cég étkeit. A lányok két-három naponta feltűnnek majd valamelyik üzemegységben, és részt vesznek különböző jótékonysági akciókban is.
A cég vezetői szerint a Destiny's Child népszerűsége - akárcsak a McDonald'sé - nem ismer határokat, egy univerzális dolog, ami mindenkihez elér. Larry Light elnökhelyettes és marketingigazgató szerint a zene továbbra is a vállalat marketingstratégiájának domináns része. "Szponzorációs tevékenységünk, az, hogy támogatjuk ezt a turnét, egy ragyogó példa arra, hogy a McDonald's a zene univerzális nyelvezetének segítéségével el tud érni fogyasztókat a világ minden pontján" - mondta.
Beyoncé is optimista, egy nyilatkozata szerint a "2005-ös turné lenyűgöző lesz, és szórakoztatja majd a rajongókat mindenhol a világon." A lánytrió nem csak egyes éttermeket vagy menüket népszerűsít majd, nem csak konkrét helyszíneken bukkan fel, hanem tévéreklámokat is készítenek a céggel együtt.
Volt már ilyen korábban is. Az N'Sync egykor frontemberét - Justin Timberlake-et - 2003-ban pont a McDonald's karolta fel, a gyorsbüféhálózat szponzorálta az ifjú popsztár európai turnéját. A koncertsorozat kötődött a hamburgeres világcég világméterű "I'm lovin' it" kampányához is, mely akkoriban indult, több mint száz országban.
Visszatérve a Destiny's Child csapatához: Kelet- és Közép-Európa teljes egészében kimarad a turnéból, így a nagyon elszánt hazai rajongóknak Milánóig (május 26.) vagy Frankfurtig (május 30.) kell utazniuk, hogy lássák kedvenceiket.