A Massacre minden egyéb kiadványt lekörözve debütált márciusban, ezzel 2005 első félévének legnagyobb számban elkapkodott albuma lett. A lemez csaknem 6 millió példányban kelt már el világszerte, és most itt az új verzió, ami a rajongók örömére egy rakás új anyagot is hoz majd. Új stúdiófelvételek ugyan nem lesznek az albumon, de egy remix igen, valamint videó minden egyes számhoz.
"Ilyet még senki sem csinált. Én vagyok az eredetiség királya" - állítja magáról Fiddy, némi túlzott önbizalommal. Azt ugyan érdemes megjegyezni, hogy a zenékhez társított klipek, nem éppen a rapper korábbi fél millió dolláros Candy Shop-jához lesznek hasonlóak. Inkább igyekeznek majd az igazi "utcai" hangulatot bemutatni. "A vásárlók majd pontosan láthatják, mire gondoltam, miközben írtam a számokat" - mondja 50 Cent.
A lemezen számos ellentmondásos darab is szerepel majd. Egyikben például pornósztárok és táncoslányok kelletik majd magukat némileg hiányos öltözetben, amihez a videóanyagot maga a rapper készítette a hollywoodi Concorde klubban. Seggrázásban és könnyed leszbikus jelenetekben ugyan nem lesz hiány, de amellett, hogy ezek valószínűleg leszorulnak az MTV főműsoridejéről, kétséges az is, hogy mennyire hűen mutatják majd az "utca" és a "kemény élet, nehéz kenyér" világát. Ezt kifogásolta például a rivális rapper, Lil' Kim is, aki szerint nem lehet túl kemény gyerek az, aki a flancos connecticuti külvárosban él.
Egyes vélemények szerint a Massacre újrakiadása nem más, mint ügyes marketinghúzás. Novemberben kerül ugyanis a mozikba a Fiddyről készült önéletrajzi film, a Get Rich or Die Tryin', melynek nemrég fejezték be a forgatását. Az idejekorán dílerkedni kezdő srác rap-sztárságig vezető története alapján nem minden ok nélkül juthat eszünkbe, hogy a film Eminem 8 mérföld-jét másolja. Így valószínűleg inkább attól kell tartanunk, hogy ismét egy koppintás kerül a mozikba, mint hogy az új Massacre csak egy felesleges marketingeszköz lesz.