A Kolin a dán LSD On CIA együttessel együtt lépett fel a pécsi szórakozóhelyen április 7-én, szombaton. A Kolin koncertjein rendszeres, hogy Linczényi kiválaszt a közönségből egy lányt, akit egy csók erejéig felhív a színpadra, és most is ez történt, ám a közönségben volt egy fiatalember, akinek ez nem tetszett, és a színpadra felugorva szájba verte az énekest. (A Vidget.hu beszámolója szerint a lány "féltékeny exbarátja" volt a tettes.) Az együttes a számot még befejezte, ám Linczényi szája annyira vérzett, hogy nem tudta folytatni a koncertet, és végül az ügyeleten hat öltéssel varrták össze a sebet. Linczényi Márk az alábbiakat fűzte a történtekhez: "Az ütés nem fájt, a varrás nem fájt, inkább a mocsári kulturálatlanság fáj, ami Magyarországon, pláne vidéken folyik. Több országos európai turnéra készülünk a dán barátainkkal, akik most azt látják, hogy van egy ország, ahol vidéken az előadókat megüthetik a színpadon. És nem csak az értő és tudatos közönséget hiányolhatják (teljesen jogosan), hanem a megfelelő szervezői hozzáállást is (az üzletvezető alkudozni kezdett a gázsiból, mondván, a zenekar nem játszotta végig a koncertet, hanem helyette az ügyeleten lazsált. Természetesen az A38 színvonalától ők is és mi is le voltunk nyűgözve.) Sajnos itthon a nagyközönség nem tart még ott, hogy értékelni, vagy akár csak befogadni is képes legyen egy produkciót. Nem tudják megkülönböztetni a színpadi és a valódi világot. Amíg ilyen mocsári szörnyekbe botlunk itthon, inkább minden erőnkkel külföldre koncentrálunk."
A Kolin énekesével tavaly nyáron készült interjúnkban is szóba került, hogy mennyire megosztja a közönséget az együttes. Linczényi akkor ezt mondta a jelenségről: "Sokszor eljönnek kiabálni, hogy "buzik!", de ezeken jól szórakozunk. Általában eljönnek, hogy beszóljanak, de aztán ott maradnak végig, jól érzik magukat és néha még gratulálnak is, hogy hát ők nem is gondolták volna, hogy ez ilyen jó. Valóban megosztó a zenekar, ami részben tudatos is, mert ahhoz, hogy valami hiteles maradhasson, és aztán hiteles brandként lehessen egy másik brandhez hozzákapcsolni, szükség van arra, hogy megosztó és feltörekvő legyen."