Ezen a helyzeten segít a visszamenőleges termékelhelyezés (retroactive product placement): az arra alkalmas helyekre utólag varázsolnak reklámot. Az első klip, amelyen ezt eljátszották, Aloe Blacc márciusban megjelent The Manje. Mint az itt látható, a klip elején egy nő elsétál két ablak mellett - az új verzióban egyik ablak helyére egy óriásplakát került a falra. (A felturbózott klipet csak amerikai IP-címmel lehet látni, az eredeti itt van.)
A jövőben további hasonló visszamenőleges termékelhelyezések várhatók, ugyanis partneri szerződést írt alá a technológiát kifejlesztő Mirriad és a Vevo - utóbbi névvel a magyar netezők is gyakran találkoznak, de a Google és több nagy lemezkiadó közös klipnézős platformja maga nálunk nem érhető el. Arról nem szóltak a hírek, hogy a jövőben milyen klipeken tervezik alkalmazni a technológiát.
Ez természetesen nem csak zenés klipekre használható, például sorozatok ismétléseiben egy-egy jellegtelen városi kirakatból egy jellegzetes boltot lehet csinálni. Erre a Colbert Reportban láthatunk példát, ahol a műsorvezető aztán egyszínű "termékeket" vesz elő, hogy azokra bátran rá lehessen majd applikálni a megfelelő logót.