Magyarok még soha nem nyertek aranyat a Cannes Corporate Media & TV Awardson, de most egyből kettőt is hazavihettek.
A Greenroom a “MOL Group - UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!” című filmjével nyert az integrált kommunikáció kategóriában. A nyertes film a 13 országban futó UPPP toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben résztvevő hallgatók figyelmét hívta fel, az egyetemisták részére indított virtuális olajfúró versenyre.
A másik első helyezett film a Magyarországon már négy díjat besöprő HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign fantázianévre hallgat. A kisfilm az 1 %-os adókért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett jelentős adományokat a Herosz Állatotthonnak.
A Cannes Corporate TV&Media Awardson aranyat még nem nyert magyar alkotás, tavaly a Magyar Nemzeti Operaház imázsfilmje ezüst delfint kapott.
Az idei Cannes Corporate Media & TV Awards nyertesei Cannesban, a Palm Beach-en vehették át díjaikat. A világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljáról a magyar nyertes a Greenroom Reklámügynökség két arany trófeával térhetett haza. A versenyre 772-en jelentkeztek, 40 országból. 152 filmet 36 kategóriában díjaztak.
A Cannes Corporate Media & TV Awards évente díjazza a világ legkiválóbb vállalati filmjeit, online média és TV-s dokumentumfilmeket. A díjakat – vállalati filmes fesztiválként egyedülállóan – a világ egyik legfontosabb filmközpontjában – Cannesban, Franciaországban adják át. A Cannes Corporate Media & TV Awards-ot a Filmservice International alapította 2010-ben, székhelye Bécs.