Karakteres, a piacon egyedülálló összeállítású magazinnal erősíti a portfólióját az Origo. Az augusztus elsején induló Unikornis okosan és elegánsan megírt, szórakoztató és informatív, a világ történéseire reflektáló, ugyanakkor nem mindig az előtérben lévő témákat feldolgozó hírekből, cikkekből, videókból összeálló online kulturális és életmódmagazin.
A lap nyolcfős szerkesztősége hisz abban, hogy az online cikkek olvasása élmény is lehet. Az Unikornis olyan írásokkal készül, amelyek gondolkodásra és rácsodálkozásra inspirálnak, karaktert és kontextust adnak a világnak.
A három rovatra (Kult, Élet, Világ) tagolt magazinban helyet kapnak a kulturális és életmódtémák, de a szerzők az online térből hiányzó kulturális tartalmakkal, alapos irodalmi vagy komolyzenei eszmefuttatásokkal is foglalkoznak. Beethoventől Beyoncéig, Esterházytól a Pókemberig széles merítésre számíthatnak tőlük.
Az Unikornist itt olvashatja, a magazint követheti a Facebookon, a Twitteren és az Instagramon is.