Felháborító reklámot készített a Snapchat Rihannáról, két nappal ezelőtt került ki, és
azóta 800 milliót bukott vele a Snapchat.
Még 2009-ben Chris Brown egy veszekedés közben brutálisan bántalmazta akkori barátnőjét, Rihannát. Az esetet óriási botrány követte, az énekesnő vérző arcáról keringtek fotók az interneten. Rihanna bántalmazásából nemcsak szakítás, hanem bírósági ügy is lett.
Amint azt korábban megírtuk, a Snapchatnek mostanában nem megy túl jól, februárban Kylie Jenner egy frissítés miatt tiltakozott, aminek 1,6 milliárdos bukás lett a vége. A képküldözős alkalmazás most tovább rontott saját helyzetén: olyan játékot fejlesztettek, ahol
azt kell eldönteni, hogy Rihannát vagy Chris Brown-t üti meg a játékos.
A játékot nem úgy fogadta a közönség, ahogy azt a fejlesztők gondolták: miután kitört a botrány a Snapchat el is távolította. Rihanna is felháborodott az alkalmazáson, az énekesnő Instagram Story-ban fejtette ki a véleményét. Azt írta, hogy az alkalmazás bocsánatkérését nem fogadja el és bármennyire is szeretné figyelmen kívül hagyni, nem tudja, hiszen
a fejlesztők pénzt költöttek egy olyan hirdetésre, ami megszégyeníti a családon belüli erőszak áldozatait
és viccet csinál belőlük. Rihanna azt is leírta, hogy nem a saját érzései miatt tartja felháborítónak a játékot, hanem azokat a nőket, gyerekeket és férfiakat félti, akiket szintén bántalmaztak, de még nem dolgozták fel.
Ezek után Rihanna rajongói közül rengetegen törölték az alkalmazást, és a botrány végül 800 milliós veszteséget okozott, a
Snapchat részvényei pillanatok alatt 3,6 százalékot estek.
Februárban Kylie Jenner egy frissítés miatt tiltakozott, ezzel pedig 1,5 milliárdot estek vissza.