A Chop Suey! a System of a Down 2001-ben megjelent második lemezén (Toxicity) jött ki, és 2009-ben került fel a YouTube-ra. Azóta eltelt 11 év, és az együttes legismertebb slágerét már több mint egymilliárdszor indították el a videómegosztón.
A keményebb hangzású, tehát hardrockdalok közül ez a hatodik videóklip, amely elérte ezt a határt. Eddig a Guns N' Roses November Rain-je és Sweet Child O' Mine-ja, a Linkin Park In The End-je és Numb-ja, valamint a Nirvana Smells Like Teen Spirit-je tudott hasonlót produkálni. Egyesek már úgy emlegetik a System of a Down mostani sikerét, hogy megvan az első igazi heavy metal-dal, amelyik elérte az egymilliárd indítást a YouTube-on, és noha valóban közelebb áll a klasszikus heavy metalhoz a System of a Down hangzása, mint a Linkin Parké, mégis utóbbi együttes rajongóinak nagy része nyilván kikérné magának ezt az állítást.
Műfajoktól függetlenül, a zenei videók között jelenleg egy gyerekdal vezet a YouTube-os lejátszások versenyében. A Baby Shark című dalocska videója éppen november elején taszította le Luis Fonsi 2017-es világslágerének, a Despacitó-nak klipjét a lista csúcsáról. Az első (zenei) videó, amelyik átlépte az egymilliárdos határt a videómegosztón, Psy Gangnam Style című dalának klipje volt. A dél-korei előadó videója 2012 júliusában jelent meg, és decemberre már elérte az egymilliárdos határt. Jelenleg 3,8 milliárdnál jár.
Az ismert rockdalok közül a Metallica Nothing Else Matters-e, a Bon Jovi It's My Life-ja és az AC/DC Thunderstruck-ja van közel az egymilliárdhoz, mind 8-900 milliós indítással áll jelenleg a YouTube-on.