Gumikesztyűt talált házhozszállított ételében egy amerikai házaspár. Az nő elmondta, hogy az ételt a hotel lobbijában vette át, mely rendesen le volt zárva és be volt csomagolva. Férjével elkezdték enni, azonban az egyik harapásnál észrevették, hogy valami nem stimmel. Először azt hitték, hogy valami keményebb csirkedarab vagy egy túlsütött sajt,
de aztán rájöttek, hogy ez egy, az ételbe olvadt gumikesztyű.
Graham elmondta a helyi üzletben, hogy férje magas kockázatúnak számít a koronavírus szempontjából, mert cukorbeteg. A nő panaszkodott, mely szerint mindent elkövetnek annak érdekében, hogy elkerüljék a koronavírust, ezért is rendelnek csomagolt ételt, erre ez történik - olvasható a Fox News oldalán.
A hölgy beszélt a szolgáltató, a Cheesecake Factory menedzserével, aki bocsánatot kért az incidens miatt és egy 200 dolláros ajándékutalványt is felajánlott. A nő viszont még nem tudja, hogy elfogadja-e az utalványt, ugyanis mi van akkor, ha később megtudják, hogy férje elkapta a vírust?
Ki fizeti a kórházi számlákat? Ki fizeti a költségeket és a stresszt, a lelki gyötrelmeket, mely ezzel jön?
- tette fel a kérdéseket az aggódó nő.
A The Cheesecake Factory szóvívője közleményt adott ki, mely szerint a cég eddig is komolyan vette a higiéniát és elkötelezettek a biztonságos ételkészítés és szállítás mellett, de az eset után felülvizsgálják a biztonságra vonatkozó eljárásukat.