A hirdetés egyik mondatát különösen sértőnek találta a keresztény csoport, és azt is kifogásolták, hogy egy nemváltó műtéten átesett személy sebei is tisztán látszanak a videóban.
A keresztény szervezet arról híres, hogy elítéli azokat a szervezeteket, amelyek hirdetéseket és egyéb olyan tartalmakat tesznek közzé, amiben sokszínűségnek álcázott ideológiák vannak elrejtve.
A konzervatív keresztény csoport felszólította a szülőket, hogy tiltakozzanak a hirdetés ellen, amiben elhangzik az a mondat, hogy "a születéskor véletlenszerűen hozzád rendelt test nem határozza meg, hogy mennyire gondoskodunk rólad". A képen pedig egy magát férfiként azonosító, nemváltó műtéten átesett nőt lehet látni.
A hirdetésben szexuális kisebbségeken túl fogyatékkal élők, színesbőrűek és rengeteg más kisebbség szerepel, hogy kiemeljék a sokszínűséget.
A hirdetés kiemeli, hogy a gyógyszereket mindenki számára készítik, gazdagoknak, szegényeknek, függetlenül attól, hogy az illető hol lakik. "Az orvostudomány nem tesz különbséget a bőr színe alapján. Az orvostudomány nincs tekintettel a határokra, amelyet azért húztak, hogy elválasszuk egymástól", teszi hozzá a narrátor. "Nem csak egyeseknek készítünk gyógyszert, hanem mindenkinek", hangzik el a reklámban.
A One Million Moms felhívja rá a figyelmet, hogy a reklámban annak ellenére, hogy a sokszínűségről szól, ideológiai utalások vannak, és ez elfogadhatatlan.
El tudod képzelni, hogy mi járhat annak a gyereknek a fejében aki meglátja ezt a hirdetést?"
– teszik fel a kérdést.
A szervezet egy petíciót indított annak érdekében, hogy a Lilly hívja vissza a reklámot, mellyel a szerintük a transzneműséget is promotálják. Eddig több mint 16 ezren támogatták őket.