A család 320 kilométert utazott, hogy három napot eltöltsön a környéken. A probléma ott kezdődött, amikor betértek egy helyi kávézóba, az anyuka rendelt magának egy kávét és egy tortát, majd ezután enni szeretett volna adni a kis Leának. Etetés közben hirtelen odalépett hozzá a kávézó egyik alkalmazottja, és felszólította, hogy ő hiába fogyasztott, nem etetheti meg a kislányt a helységben.
Beth-t nagyon meglepte a dolog, azonnal összepakolt és elhagyta a kávézót. Később panaszt írt a Legoland tulajdonosának, azonban fura választ kapott.
Azt mondták, visszakapjuk a belépőjegyek árát, de sem azt, sem egy rendes bocsánatkérést nem kaptunk. Nem csináltunk a kávézóban semmit, még csak koszt vagy rendetlenséget sem, egyszerűen nem bírták nézni, hogy az én kislányom más, mint a többiek
- mondta az anyuka.
A kávézó ezt követően egy közleményt adott ki, melyben kitért arra, hogy minden alkalmazottjuk kapott képzést az ilyen helyzetek kezelésére, és ki fogják vizsgálni az ügyet, amelyet "sajnálnak".