A "csukló-kihívás" során a lányok megpróbálnak vizet vagy valamilyen folyadékot megtartani a csuklójuk és az egyik ujjuk között egy üreget formálva, megmutatva ezzel,hogy mennyire karcsúak - a kihíváshoz kapcsolódó tartalom több mint 30 millió megtekintést ért el a közösségi médiában - írta meg a Dailystar.
Most ezen a héten a Douyin, a TikTok kínai megfelelőjén, a "csukló kihívás" hashtag volt a trend, a hozzá kapcsolódó tartalmakat több mint 30 millióan látták a platformon.
A trend komoly vitát váltott ki az interneten, többen aggodalmukat fejezték ki, hogy a kihívás a
minél soványabb, annál jobb
üzenetét népszerűsíti a nők és fiatal lányok körében.
Néhányan azt mondták, hogy a trend megmutatja, milyen mérgező a Kínában társadalmilag elfogadott karcsú női ideál.
2015-ben volt egy kulcscsont-kihívás, ahol az emberek azon versenyeztek, hogy hány érmét tudnak a kulcscsontjukon egyensúlyozni.