Az Anheuser-Busch vállalat
Dylan Mulvaney transznemű TikTok-hírességgel készült kampánya óta a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni,
ahogyan a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik.
A problémát csak néhány hét után ismerte fel az Anheuser-Busch óriásvállalat. Előbb szabadságra küldték a felelősöket, majd
kirúgták a külsős marketingtanácsadóikat és április végén új kampányt indítottak,
amelyben már csupán egyszerű amerikai fiatalok kortyolgatják a sört.
Az akció mintegy ötmilliárd dollár (1728 milliárd forint) veszteséggel járhat a cégnek, ennyivel eshetett a vállalat értéke.
A cég vezérigazgatója, Michel Doukeris már azt is bejelentette, hogy a nyáron háromszorosára növelik a marketingköltéseiket, hogy visszacsábítsák a fogyasztókat.