Megkezdődött a harc az LMBTQ-propaganda ellen, itt az elképesztő áttörés

lmbtq, szivárványos zászló
Vágólapra másolva!
Az Egyesült Államokban egyre nagyobb közfelháborodást vált ki a folyamatos LMBTQ-propaganda, ami ellen a lakosság növekvő mértékben veszi fel a harcot. Eddig csak apró sikerek születtek, most viszont egy bojkottnak köszönhetően minden megváltozott.
Vágólapra másolva!

A Bud Light nemrég egy közös reklámkampányt indított Dylan Mulvaney transznemű influencerrel, aminek eredménye közfelháborodás lett. Ennek hatására Ron DeSantis floridai kormányzó kijelentette, hogy soha az életben nem fog többet fogyasztani a legnépszerűbb amerikai sörből, és számos más közszereplő is bojkottra szólította fel az embereket.

A botrány következtében éves viszonylatban 24 százalékkal zuhantak meg a Bud Light eladásai, a szakértők szerint pedig elkönyvelhető, hogy a távozó fogyasztók 15 százaléka már egyáltalán nem fog visszatérni a márkához.

Eközben a Bud Light anyavállalata, az Anheuser-Busch 27 milliárd dollárt veszített a piaci értékéből.

A Bernstein elemzője szerint a Bud Light LMBTQ-propagandája miatt módosítani kellett a 2023-as pénzügyi előrejelzést is, magyarán 6,7 százalékkal csökken majd a cég nyeresége az idei évben. A Fox News arról ír, hogy a jobboldal a balliberálisok saját fegyverével mér most döntő csapást.

A Pride-hónap miatt egyébként számtalan vállalat, sportliga használja az LMBTQ-logót. Az embereknek viszont annyira elege van a gender propagandából, hogy az amerikai haditengerészet közösségi oldalairól is eltűntek az ilyen posztok. Június elsején például szivárványos és transz "zászlókra" változtatták meg a borítóképüket, 12 óra múlva viszont eltűntették a fotót az oldalukról. A Pride-hónappal kapcsolatban az Instagram és Twitter-oldalaikról is töröltek tartalmakat.

Hasonlóképpen döntött az MLB is, az amerikai professzionális baseball bajnokság, amely erre a hónapra a teljes logóját szivárványos színben tüntette fel. Ők is megérezhették, hogy az emberek nem kérnek az LMBTQ-propagandából, hamar visszacserélték az eredeti logót. Az MLB egyébként nemrég már belesodródott egy ehhez kapcsolódó botrányba.

Az egyik legsikeresebb csapat, a Los Angeles Dodgers ugyanis a Sisters of Perpetual Indulgence nevű, kereszténygyűlölő, transzneműekből álló csoportot hívta meg a Pride-hónappal kapcsolatos rendezvényükre, amelyre a csoport tagjai apácának öltözve érkeztek. Ők egyébként arról is ismertek, hogy kereszteken szoktak sztriptíz-táncolni.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!