Allergiás rohamot kapott egy anyuka a tehéntejtől, kisbabájával a karjában vitte el a mentő

Vágólapra másolva!
Súlyos allergiás rohamot kapott egy anyuka, miután egy helyi kávézó tévedésből tehéntejet szolgált fel neki. Kisbabájával a karjában vitte be a mentő.
Vágólapra másolva!

Fleur Wiltshire a hét hónapos kisbabájával volt a kávézóban, amikor anafilaxiás sokkot kapott. Elmondta, hogy mielőtt novemberben zabtejjel készült teát rendelt volna a She Sells nevű kávézóban, megkérdezte az egyik alkalmazottat a vegán süteményekről, és megemlítette a tejallergiáját, de a személyzet egy másik tagja félrehallotta őt, és egy kancsó tehéntejet szolgáltak fel neki.

Nem sokkal később anafilaxiás sokkot kapott, EpiPent kellett beadnia, és mentőt hívtak hozzá, hogy kórházba szállítsák.

Néhány nappal később találkozott a kávézó tulajdonosaival, akik elnézést kértek az esetért, és elmagyarázták, hogy többet fognak tenni annak érdekében, hogy soha többé ne fordulhasson elő hasonló eset.

Nem szolgálnak ki többé allergiás embereket

A kávézó közölte, hogy a 32 éves Fleurt nem szolgálják ki, mert

a kisvállalkozás, a vásárlók és a személyzet védelme érdekében bevezették azt a politikát, hogy nem szolgálnak ki súlyos allergiás embereket.

Fleur a héten megpróbált újra betérni, és azt mondta, hogy megalázva és sírva távozott, amikor megtagadták tőle a kiszolgálást.

Azt mondta, hogy a kávézó személyzete ezután megtagadta a kiszolgálást, és elmagyarázta, hogy mostantól az az alapelvük, hogy nem szolgálnak ki senkit, aki súlyos allergiás.

Rose és Mikou, a She Sells tulajdonosai azt állítják, hogy a szóban forgó vásárló egyik látogatása során sem említette a személyzetnek, hogy súlyos tejallergiája van.

Elmondásuk szerint ez annak ellenére történt, hogy a kávézóban táblák jelezték, hogy az allergiásoknak tájékoztatnia kell erről a személyzetet.

A kép illusztráció! Forrás: Pixel-Shot/shutterstock.com

Kifejtették, hogy a Fleurrel történtek miatt úgy döntöttek, hogy drasztikusan megváltoztatják a politikájukat, hogy megvédjék vásárlóinkat, munkatársainkat és kis családi vállalkozásunkat.

Elmondták, hogy csak az esetet követő napokban szereztek tudomást arról, hogy mennyire súlyos a vásárló allergiája, és ha hamarabb tudtak volna róla, az esetet meg lehetett volna előzni - írta a Mirror.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!