Az ingatlanszakma első ránézésre úgy tűnik, hogy ingatlanokról, azok vételéről-eladásáról szól. És ennyi. Ám valójában korántsem ez a lényeg. De akkor mi az? Nem mi, hanem ki: az ember maga. Az, aki szeretné eladni az ingatlanát, aki jó üzletre vágyik, és az, aki szeretné megtalálni jövendő otthonát, és jó feltételekben reménykedik.
Magyarul bárkiről, egyben mindenkiről szól. Hiszen a legtöbben így vagy úgy, de belekerülünk az ingatlan adás-vétel körforgásába. Ahhoz, hogy ez ne változzon át centrifugázássá elengedhetetlen a szakmai, hozzáértő vezetés, és útmutatás.
Az értékcsökkenés elkerülése mind adózási, mind jogi, mind anyagi szempontból. És hogy ez hogyan érhető el? Megfelelő szakmai tapasztalattal, és emberközpontú, helyzetre fókuszáló, megoldás orientált hozzáállással.
A számtalan negatív élmény alapját általában két “gócpont” generálja: a tapasztalat hiánya és a problémafókuszú gondolkodás. Egyik károsabb, mint a másik.
Ezzel szemben a megoldásközpontú viszonyulás és az évtizedes tapasztalat együttesen olyan kombinációt alkotnak, ami a sikeres együttműködés záloga.
Nem az árakban, a számokban. Kizárólag a vevői elégedettségben. Ez az egyetlen olyan mérce, ami hitelesen tanúskodik arról, hogy az adott üzlet végül valóra váltotta-e a hozzá fűzött reményeket.
És hogy ezek a remények mikor teljesülhetnek? Abban az esetben, ha megalapozottak, jól előkészítettek és szakmai szempontból fedhetetlenek, tényszerűek, helyzethez és emberhez igazítottak. Azaz egyénre szabottak, s közös megegyezésen alapulnak.