A SuperBowlt, az amerikaifutball-bajnokság döntőjét közvetítő televíziós csatorna, az NBC letiltotta a PETA állatvédő szervezet kifejezetten erre az alkalomra készített reklámját, mert az szerintük túl kihívóan buzdítja a nézőket a vegetáriánus táplálkozásra.
A szervezet reklámjában csinos, fehérneműt viselő modellhölgyek erotikus tartalmat sejtetően pózolnak különböző zöldségekkel.
"Beterjesztettük a SuperBowl hirdetésünket, melyben bájos modellhölgyek demonstrálják szeretetüket és elkötelezettségüket a friss zöldségek iránt. Az NBC azonban visszautasította a reklámot, ezt azzal indokolták, hogy a szexualitásnak egy olyan szintjét mutatjuk be, amely számukra nem fér bele"- olvasható a PETA közleményében.
Az NBC vezetője, Victoria Morgan több konkrét jelenetet is kifogásolt a fél perces hirdetésben, többek között, hogy a modellek "tököt és padlizsánt nyalogatnak; brokkolit esznek, miközben megérintik a mellüket, és spárgát helyeznek az ölükbe".
A Superbowl közvetítések történetében nem ez az első botrány, a 2004-es esemény szünetében történt, hogy Justin Timberlake Janet Jacksonnal közös számuk, a Rock Your Body végén lerántotta az énekesnő ruhájának felső részét, melynek következtében kilátszott Jackson melle.
A PETA-nak is volt korábban összetűzése különböző televíziós társaságokkal, mert időnként "túlzottan is sokat mutatnak magukból" a vegetáriánus életmódot propagáló modellek. Az állatvédő szervezet emellett több hírességet rávett arra, hogy meztelenül vagy félmeztelenül pózoljanak a jó ügy érdekében.