Michael Kors designer például az úszódresszeire hímeztetett ötkarikát, Yohji Yamamoto az Y-3 kollekcióját gazdagította medál hímzésekkel, és még a Chanel is beszállt a játékba, ikonikus logóját még kosárlabdákon is megtalálhatjuk.
- "Egy luxus-divatmárka számára az, hogy a sporteszközök és sportruházat világába kalandozik, igazi felüdülést és megújulást jelent" - nyilatkozta a Promostyl divat-tanácsadó cég szakembere. - "Ez a játék a márka logójával lehetővé teszi a cégek számára, hogy humort alkalmazzanak és meglepjék vele klienseiket. Az olyan fiatal divatcégek esetében, mint a Celine és a Dsquared2, a legjobb hatást érik el ezzel, mert elkezdenek beszélni róluk a potenciális vásárlók. A Chanel logóval ellátott szörfdeszkák például olyan szakmagazinokba kerülhetnek be, ahová a kosztümjeik soha nem kerülhetnének be."
Jean-Marc Loubier, a Celine divatház igazgatója elismerte, hogy 2004-es tavaszi/nyári kollekciójuk egyes darabjaival kifejezetten a sportruhamárkák zárt világába kíván betörni a cég.