Brittany az első híresség, aki a Jordache reklámarcaként jelenik meg. Ő fogja népszerűsíteni annak a vállalatnak a legújabb modelljeit, amely a hetvenes években vált igazán népszerűvé.
A reklámban a 27 éves színésznő egy fehér ló hátán fekszik, a képeket pedig a népszerű fotós, Patrick Demarchelier készíti. A Jordache szerint ez a megoldás nem csak szép, hanem a vállalat lófejet ábrázoló logójával is tökéletes harmóniában van.
"Brittanyt azért választottuk ki, mert ő tökéletesen testesíti meg mindazt, amiről a legfrissebb Jordache márka szól" - mondta Liz Berlinger, a vállalat elnöke. "Brittany klasszikus szépség, egyedi stílusérzékkel megáldva. És rendkívüli módon hatása alá kerülsz, ha személyesen találkozol vele."
A vállalat ígérete szerint a kampány szeptemberben indul Amerikában, és ha sikeresnek bizonyul, akkor Brittany hosszabb távon is a Jordache arcaként szerepelhet a tévében és a plakátokon egyaránt.