Beyoncé Knowles saját divatmárkával rukkolt elő

Vágólapra másolva!
A Destiny's Child korábbi énekesnője szólókarrierben is igen nagy sikereket ért el, de úgy tűnik, nem csak a zene világában szeretné kamatoztatni tehetségét. Beyoncé már régóta tervezte egy saját divatmárka megjelentetését, s most eljött az ő ideje.
Vágólapra másolva!

Az énekesnő, aki már évek óta Jay-Z kedvese, egészen új üzleti vállalkozásba kezdett, House of Dereon néven dobta piacra saját kollekcióját, amelyet édesanyja, Tina tervezett az utóbbi hónapokban.

Forrás: Red Dot

Beyoncé édesanyjával, Tina Knowleszal


Beyoncé Knowles mamája már régóta ismert és elismert tehetség a szakmában: a Destiny's Child fellépőruháit is ő alkotta meg, és több divatmagazinban szerepeltek már munkái. Ennek köszönhetően nem csoda, hogy a divatszakmával régóta szemező Beyoncé őt kérte fel, hogy tervezze meg a House of Dereon kollekcióit, amelyek nemcsak ruhákból, hanem látványos kiegészítőkből, táskákból, szőrme darabokból és kendőkből is állnak.

"A sportruházattól kezdve az elegánsabb darabokon át a praktikus kézitáskákig minden megtalálható majd a kollekciónkban" - mesélte lelkesen Beyoncé, aki nem titkoltan büszke édesanyja munkájára. "A House of Dereon nem egy luxusmárka lesz, a megfizethető kategóriába tartozik majd, bizonyítva, hogy nem kell sok pénz ahhoz, hogy az ember egyedi és elegáns ruhákban járjon. Véleményem szerint ez egy globális márka lehet, amely a saját világomat olvasztja egybe a művészeti dizájnnal, és remélem, sok hozzám hasonló csajnak bejön majd a végeredmény."

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!