Scarlett Johansson amerikai színésznő, a Vicky Christina Bercelona című film főszereplője lett a Dolce&Gabbana divatház hamarosan boltokba kerülő smink-termékcsaládjának a reklámarca.
A Dolce&Gabbana brandhoz sikeres férfi- és női ruhamárka, több parfüm, illetve táskák és kiegészítők tartoznak - a jövő hónapban megjelenő sminktermékektől közel ötvenmillió dolláros plusz bevételt remél a cég.
"Már évek óta szerettünk volna egy sminkmárkát" - mondta egy interjúban Stefano Gabbana. "Ez egy teljesen új út számunkra, de ugyanúgy szemléljük a sminket, mint egy szép ruhát. Azt szerettük volna elérni, hogy nők ugyanolyan jól érezzék magukat a sminkben, mint a ruhákban és ugyanúgy változtathassák azt, ahogy a hangulatuk változik."
Domenico Dolce azt is hozzátette, hogy "illatos és elegáns termékeket szerettek volna alkotni, amiről az jut eszébe az embernek, amikor gyermekkorában belekukkantott az édesanyja táskájába."
A termékcsalád reklámarcául a tervezőpáros Scarlett Johansson színésznőt választotta, akiről a fotókat Solve Sundsbo készítette Londonban.
"Scarlett magabiztos, gyönyörű és laza, olyan, mint a fiatal Marylin Monroe volt" - mondta Gabbana. "Pontosan olyan, mint amilyennek a Dolce&Gabbana lányt elképzeljük."