A 29 éves Heidi Klum és a Birkenstock szandálgyártó cég közötti megállapodást nemrégen jelentették be, de nagyon úgy tűnik, hogy a kapcsolatot nem csak anyagi érdekek vezérlik, hanem Heidi a Birkenstock igazi rajongója.
- Heidi imádja a Birkenstock-féle Jézus-szandálokat, mindig ilyet hord, ha leugrik a boltba - árult el bizalmas információt Heidi papája, Günther Klum.
A megállapodásnak megfelelően Heidi maga tervezhet egy sorozatnyi Birkenstock-szandált. A kultusztárggyá és egy életstílus kifejezőjévé vált lábbelit a Birkenstock-cég eleinte ortopédiai szempontból fejlesztette, majd ebből sikerült pár évvel ezelőtt divatos terméket kreálnia. A Heidi Klum tervezte sorozat állítólag a fatalpú klumpáktól a Birkenstocktól megszokott szandálváltozatig fog terjedni, s mindegyik példány oldalán ott fog szerepelni a Heidi aláírását formázó logó.
Ha marketingről van szó, Heidi minden, csak nem kezdő. Nevét már csaknem kétszáz terméknek adta el - miközben a profi Naomi Campbell csak 14 ilyen üzletet kötött - többek között útlevéltok, borotválkozóhab, műszempilla is viseli a nevét.